Sådan laver du en reklamation

Har varen en fejl?

Du har altid 2 års reklamationsret. Produktet skal være vedligeholdt og behandlet ordentligt og almindeligt slid gælder ikke som en reklamation. (Læs evt. mere i vores handelsbetingelser her)

 

Inden du sender en reklamation ind til os så beder vi dig om at skrive til os på ordre@heri.dk

Et billede siger meget

Forklar os sagen og send gerne et par billeder med. Vi vil meget gerne have mindst et billede af selve fejlen og et af hele varen. På den måde kan vi bedst vurdere om det er nødvendigt at se varen, om den kan repareres eller om vi skal ombytte til en ny vare.

Vi sender dig en returlabel hvis varen skal sendes ind

Hvis vi vurderer at det er nødvendigt at se varen eller den skal repareres, så sender vi dig en returlabel. Husk at vedlægge kopi af fakturaen i pakken.

Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om hvordan du skal forholde dig er du altid velkommen til at skrive til os på ordre@heri.dk eller ringe på 48 18 78 55 mellem 10 og 18 på hverdage.